söndag 24 september 2017

2017.09.24 - humöret

Humöret är ett jävla lotteri. Sitter i källaren efter att ha hängt en tvättmaskin, har precis sms:at med svärmor o lyssnar på mina skrattande barn och är lite gråtmild då allt är så förbenat bra. Jag har idag gått på gåbandet, staplat ved i en timme, klippt gräs i över en timme, hängt 2 maskiner tvätt (den tredje snurrar nu), satt ut annons på ena bilen, flyttat utemöbler och börjar varva ner...

I morgon har jag ett riktigt jobbigt besök hos dr framför mig. Har tom tagit ledigt från jobbet för att över huvud taget orka med... men orkar inte ens må kasst över det just nu... 
Tidigare dagar har jag lidit samvetets alla kval för det, har svettats och skinnet har fullkomligt brunnit upp av hormonbrist men så började jag med mina hormontabletter för ett par dagar sen och vips så är allt rosa moln och tipptopp!

Som jag hoppas att mitt framtida normaltillstånd lutar mest åt detta håll.

Min stubin är (senaste halvåret) någon millimeter lång (eller kort) och ingen tolerans finns öht. Det suger att konstant vara en briserande bomb men allt känns lite ljusare (för just denna sekund) och kanske framtiden är sockersöt?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar